Vanuit mijn grote interesse in de mogelijkheden om de gemeente Oisterwijk voor iedereen socialer, gezonder en groener te helpen maken voor de toekomst heb ik me aangemeld als lid van PRO en wil ik me graag inzetten voor onze gemeente.
Lees dit nieuws
In een samenleving waar geld, macht en machogedrag vaak domineren, wil ik laten zien dat het ook anders kan. Niet langs de zijlijn, maar actief betrokken. Dat deed ik eerder in gemeentelijke commissies, de ondernemingsraad en diverse vrijwilligersbesturen.
Lees dit nieuws
Bestuurslid PRO Mijn naam is Lex Jussen. Sinds 1998 woon ik in Oisterwijk. Ik ben geboren en getogen in Vaals, aan de voet van het Drielandenpunt. In 1984 zijn mijn vrouw en ik naar Brabant verhuisd. Er was toen geen werk in het onderwijs te vinden in Limburg. Met uitzondering van een periode van 6 […]
Lees dit nieuws
Ik een autodidacte doener, organisator en creatieve duizendpoot vol fantasie. Ik ben allergisch voor onrecht en vind dat mensen gehoord moeten worden. Ik beteken graag iets voor Oisterwijk en zal me daar met energie en vol toewijding voor inzetten!
Lees dit nieuws