KIES VOOR MEER GROEN EN MEER SAMEN
Beste inwoner, Deze week mogen we naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Daarmee komt na ruim vijf jaar een einde aan mijn raadslidmaatschap. Tijd om terug te blikken, maar zeker ook vooruit te kijken. Want PRO gaat door, voor een groene, sociale en gezonde gemeente Oisterwijk. Ik ben ervan overtuigd dat we als oppositiepartij echt […]
Lees dit nieuws